Lauantain todistukset 6.5.2023

7.5.2023

Lauantain todistukset 6.5.2023

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 6.5.2023)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Ei ole, Jesurun, ketään sinun Jumalasi kaltaista! Yli taivaan hän ratsastaa avuksesi, saapuu pilvien päällä suuressa voimassaan. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kantavat ikuiset käsivarret. Hän karkotti tieltäsi viholliset ja käski sinun hävittää heidät.
5. Moos 33:26-27a

Haluan kiittää Isää siitä, että hän toimii niiden ihmisten elämässä, joiden puolesta rukoilen. Olen seisonut avioliittoni puolesta monta vuotta ja jatkan seisomista, koska uskon, että Jumala kehotti minua siihen ja koska uskon, että on Hänen tahtonsa, että perheet pelastuvat ja eheytyvät. Puolisoni on naimisissa toisen naisen kanssa ja on ollut jo pitkän aikaa. Viimeisen kolmen vuoden aikana hän on käynyt minun ja äitini luona ainakin kerran vuodessa. Pidämme yhteyttä sähköpostin ja puhelimen välityksellä silloin tällöin. Yllätyin, kun hän laittoi viestiä ja kysyi, voisiko tulla käymään pääsiäisenä. Muistelimme vanhoja ja hyviä aikoja. Meillä oli aina tapana tehdä pääsiäiskorit ja olen aina lähettänyt hänelle pääsiäiskorin joka vuosi sen jälkeen, kun hän muutti pois. Hän jäi vähän aikaa sitten eläkkeelle ja muutti, enkä pystynyt lähettämään koria hänelle. Hän liikuttui, kun annoin hänelle pääsiäiskorin vierailun aikana. Ensimmäistä kertaa “erämaahansa” lähdön jälkeen hän sanoi äidilleni, että rakastaa meitä molempia ja ennen lähtöään hän sanoi samaa myös minulle. (Georgia, USA)
Miten ihana vierailu! Jatka rukoilemista rakkaan aviomiehesi tai vaimosi puolesta heidän nykyisestä elämäntyylistään huolimatta. Herra on antanut sinulle tehtävän rukoilla, että Hän parantaisi ja herättäisi avioliittosi kuolleista! Ole uskollinen rukouksessa ja ylistä Herraa, sillä Hän murtaa kohtaamasi Jerikon muurit! Onko Herralle mikään liian vaikeaa? Ei mikään! -Charlyne

Vähän aikaa sitten kohtasin taas yhden todella vaikean asian. Siinä hetkessä tarvitsin Jumalalta eniten sitä, että Hän olisi suojani, puolustajani. Sanoin Hänelle, että luotin Hänen olevan sitä. Uppouduin sitten Hänen Sanaansa ja luin sitä, ja todella moni jae puhutteli minua. Halusin kirjata kaikki ylös päiväkirjaani. Kun selasin niitä uudelleen ja kirjoitin niitä ylös, näin jakeen, jota TARVITSIN. En ollut kunnolla huomannut sitä ensimmäisellä kerralla: Psalmi 89:18 “Herra on meidän kilpemme, Israelin Pyhä meidän kuninkaamme!” Se, mitä olin huutanut Hänen puoleensa, Hän sanoi olevansa! Kilpeni eli suojani! Ylistän Jumalaa Hänen uskollisuudestaan, ja että Hän puhuu meille tällä tavalla! (Nebraska, USA)
Ylistys Herralle! Jumala puhuu lapsilleen! Rukoiletko ja puhutko Herralle, Jumalallesi pitkin päivää? Tiedätkö Jumalan ja Jeesuksen monet nimet? Jos et ole opiskellut Jumalan ja Jeesuksen nimiä, rukoile, että voisit aloittaa ihmeellisen tutkimusmatkan, sillä sydämesi tulee täyttymään ja silmäsi kirkastumaan! Itse asiassa kävin läpi omaa kirjahyllyäni tänä viikonloppuna. Löysin Ann Spanglerin kirjan “Jumalan nimet” ja aloin lukemaan sitä! Ann on kirjoittanut myös “Jeesuksen nimien rukoileminen”! Voit janota olla opiskelija, joka oppii enemmän Jumalasta ja Herrastasi Jeesuksesta Kristuksesta! Lähetä meille todistus, mitä Herra paljastaa sinulle! – Charlyne

Olen seisonut avioliittoni puolesta monta vuotta ja hämmästyin yhtäkkiä-hetkestäni. Tuhlaajani sanoi “Ajattelen sinua joka päivä ja rakastan sinua edelleen.” Olemme taas parhaita ystäviä. Vihollinen hävisi ja Jumala voitti. Rehellisesti sanottuna ajattelin naiivisti, että avioliittoni puolesta seisominen kestäisi vain muutaman kuukauden ja tässä olen monta vuotta myöhemmin. Se oli kaikki sen arvoista. Jatkakaa rukoilua. Pysy avioliiton puolesta seisomisessa. Käännä toinen poski saatanan sumussa. Palvele Jumalaa ja auta muita odottaessasi, jotta tuhlaajasi tuntee, kuinka iloinen olet. Sitten yhtenä päivänä, Jumalan täydellisellä ajoituksella, yhtäkkiä-hetkesi tulee ja saat hämmästyä. Kolme lastani ovat palaamassa Jumalan yhteyteen ja kotimme kukoistaa, koska pysyin avioliiton puolesta seisomisessa. Vihollisen vaikutuksen alla oleva maailma puskee niin paljon hylkäämään tuhlaajan… Minä päätän sen sijaan olla Jumalan valona. Puhuin uskoa lasten ylle, että liitto kestää ikuisesti. Se on sitoumus, joka tehdään ikuisuudeksi ja se on sitoumus rukoilla jonkun puolesta. Jumala voittaa! (Texas, USA)

Nyt minä ymmärrän, että kaikki on sinun vallassasi eikä mikään suunnitelmasi ole mahdoton sinun toteuttaa.
Job 42:2

Viimeisten kuukausien aikana katsoin sivusta, kun vaimoni aloitti suhteen ja tuhosi kaiken entisestä elämästään, mukaanlukien suhteensa vanhempiinsa ja lapsiinsa. Hän haki eroa vähän aikaa sitten. Jaoimme huoltajuuden kolmesta lapsestamme, mutta hänen ja heidän välillään ei käytännössä ole mitään suhdetta. Koko prosessin ajan Jumala on vahvistanut, että Hän eheyttää. Charlyne on niin oikeassa; Jumala puhuu meille niin monin eri tavoin. Noin kaksi viikkoa ennen kuin avioeromme astui voimaan, pastorimme puhui Lasaruksesta. Hän sanoin lopussa: “Ehkä Jumala antoi suhteen kuolla täydellisesti, jotta Hän voisi herättää kuolleista jotain uutta.” Koko koettelemuksen ajan yhteydenpito vaimoni kanssa on ollut kireää. Yhtäkkiä hän alkoi viestittelemään ja olemaan ystävällinen, kun näimme toisiamme. Hän kysyi, voisiko tulla kanssamme kirkkoon pääsiäisenä. Hän seurasi meitä alttarille rukoiltavaksi. Jälkeenpäin halasin häntä ja hän itse asiassa halasi takaisin. Jumala on uskollinen! (Indiana, USA)
Rukoile hellittämättä! Jumala loi avioliiton olemaan yksi liha. Älä ikinä luovuta siinä, minkä Jumala on laittanut yhteen – avioliiton liitto! -Charlyne

Viime viikolla pastori aloitti toimituksen sanoilla “Tämä on armon vuosi” ja toimitus loppui profetiaan: “Vihollinen ei voi pysäyttää sitä, mikä on tulossa Jumalalta. Avioliittosi ei tule enää ikinä olemaan samanlainen.” Katsoin kelloa. Siinä oli tietyt numerot, jota ennen käytimme aviomieheni kanssa viestittelemään, että “minä rakastan sinua”. Aviomieheni suunnittelee asuvansa toisessa maassa; tunnen hävinneeni niin paljon. Aiemmin pyysin Jumalalta merkkiä avioliittoani varten, jotta jaksaisin odottaa ja että minulla olisi sitä uskoa, jota minulla pitäisi olla. Hän näytti minulle heti GTArestoration(eheytyminen)-pakettiauton, joka meni ohitseni. Kiitos Herralle! Tämän päivän profetia, aika/numerot ja pakettiauto. Kaiken kukkuraksi saarnassa puhuttiin Lasaruksesta ja että kuolema ei enää hallitse maata. Lasaruksen tarina puhutteli uskoani, kun sain avioeropaperit monta vuotta sitten. Avioliittoni tulisi olla epäilemättä kuollut, jotta se voitaisiin herättää taas henkiin. Kiitos Jumalalle. Hän kuulee huutomme ja opettaa meitä. (Colorado, USA)

Järkyttyneenä Jeesus tuli haudalle. Se oli luola, jonka suulla oli kivi. “Ottakaa kivi pois”, käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: “Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää.” Jeesus vastasi: “Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?”
Joh 11:38-40

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.