Lauantain todistukset 22.4.2023

24.4.2023

Lauantain todistukset 22.4.2023

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 22.4.2023)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: — Tässä on tie, kulkekaa sitä.
Jes 30:21

Olen odottanut jonkun aikaa todistukseni jakamista. Monta vuotta sitten liityin RMM:iin taistellakseni avioliittoni puolesta. Pysyin tiellä ja myöhemmin näin ihmeiden puhkeavan kukkaan. Jätimme aviomieheni kanssa kotikaupunkimme, jossa olimme kasvaneet, sekä perheemme ja ystävämme, ja aloitimme uuden matkan kohti uutta osavaltiota. Jumala siunasi rukouksemme ja avioliittomme. Meillä oli uusi elämä yhdessä, kävimme taas treffeillä, kiertelimme uusia paikkoja yhdessä. Joka päivä kiitin Jumalaa rukousvastauksista. Vähän aikaa sitten menetin aviomieheni odottamattoman äkillisen kuoleman takia. Meillä oli vielä niin paljon suunnitelmia yhdessä. Suremme edelleen menetystämme, mutta voin sanoa, että Jumala siunasi avioliittoamme. Saimme eheytyä ja minulla on kauniita muistoja, jotka elävät kanssani ikuisesti. Joten jatka taistelua avioliittosi puolesta, koska se tulee olemaan sen arvoista. Minun oli. Jumalan siunausta. (Kalifornia, USA) Kiitos niin paljon tästä voimallisesta todistuksesta! Olet elävä toivo aviomiehille ja vaimoille, jotka rukoilevat avioliittonsa eheytymistä! Sinulla on nyt uusia muistoja iankaikkisesti! Jumalalle kunnia ikuisesti! -Charlyne

Palatkaa, vangitut, takaisin turvapaikkaanne, te ette ole turhaan eläneet toivossa! Vielä tänäänkin lupaan: kaksinkertaisen hyvityksen minä annan sinulle, Siion.
Sak 9:12

Tänään on aviomieheni 60v-syntymäpäivä. Olen rukoillut, että Jumala muistuttaisi häntä, miten hyvää Jumalan työ on ollut hänen elämässään vuosikymmenien ajan. Ostin hänelle kompassin kaiverruksella “Jotta voit löytää tien takaisin Jumalan luokse ja kotiin.” Tiedän, ettei kompassi näytä hänelle, kuinka päästä kotiin, mutta se symboloi minun rukouksiani hänen sielunsa puolesta, jotta hän palaisi Jumalan luokse. Hän otti lahjan vastaan sekä suklaajuustokakun, jonka olin leiponut. Hän oli kiitollinen ja juttelimme tavallisista asioista, ennen kuin hän lähti. Rukoilen edelleen, että Jumala käyttää hänen 60v-syntymäpäiväänsä tuodakseen hänet parannukseen ja kulkemaan taas Jeesuksen kanssa. Jumala on hyvä. Jumala tekee työtään! Ylistys Jumalalle.
Texas, USA

Viime vuosi on ollut todella vaikea ja minun on pitänyt kulkea vaikeiden koetusten ja aavikon kautta. Mutta pääsin läpi uutena ihmisenä Herrassa, sillä ennen olin kädenlämpöinen kristitty. Vuoden alusta alkaen asiat ovat menneet syöksykierrettä avioliitossamme rukouksista ja paastoamisesta huolimatta. Monta kertaa palasin takaisin uskooni, jota todella koeteltiin. Aviomieheni on tuonut julki suhteensa toiseen naiseen ja se on koetellut minua. Viime kuussa aloin rukoilemaan, että sydämeni oppisi päästämään irti ja antamaan Jumalan toimia. Olen nähnyt ihmeitä sen jälkeen, kun antauduin. Aviomieheni on ollut yhteydessä tyttäremme kanssa. Hän on hakenut tyttäremme koulusta ja osallistunut uintigaalaan, jossa meidän piti olla yhdessä koko päivä. Armo, suosio ja rauha ovat olleet suunnattomia sen jälkeen, kun aloin päästämään irti. Uskon, että Jumalan tahto tapahtuu.
Kenia

Käyn läpi koetuksia vaimoni kanssa. Hänellä on mielenterveydellisiä ja fyysisiä vaikeuksia. Uskon, että Jumala on tehnyt työtä avioliitossamme. Taistelen avioliittoni puolesta. Muutama päivä sitten Jumala muistutti minua 1 Kor 13:4-7. Kiitos, Herra, kun muistutit minua tästä. Ylistys Herralle.
Arizona, USA

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
1 Kor 13:4-7

Useampi vuosi sitten, kun poikani kuoli ja avioliittoni joutui kaaokseen, tunsin, että tästä sotkusta syntyisi uusi palvelutyö. Matka on ollut todella pitkä, mutta vähän kerrassaan sieltä täältä olen nähnyt, miten Jumala systemaattisesti laittaa palasia kohdalleen. Alkaa myös käydä järkeen, miksi Hän antoi tapahtua sen, mitä tapahtui useampi vuosi sitten. Näen, miten Hän ottaa kaiken, mitä vihollinen on aikonut pahaksi, ja kääntää sen hyväksi minulle ja niille ihmisille, joiden elämiä Hän koskettaa. Näen palvelutyön syntyvän ja olen ihmeissäni niistä avustajista, joita Jumala jatkuvasti tuo tielleni. Aviomieheni ei ole vielä tullut takaisin ja itse asiassa hän ei pidä minuun yhteyttä, mutta tiedän, että aviomieheni on yksi niistä palasista, jotka Jumala asettaa kauniisti paikoilleen, Hänen täydellisellä ajoituksellaan. Luotan Jumalaan, että tämän “palasen” odottaminen ei vie enää kovin kauaa. Kun odotan luottavaisesti, ylistän Häntä, koska Hän on ollut yli-ihmeellinen eikä petä. Olkaa rohkaistuneita.
Nigeria

Aviomieheni soitti tänään illalla. Meillä ei ole ollut paljon yhteydenpitoa muutaman kuukauden aikana, sen jälkeen kun muutimme erilleen. Hän oli onnettomuudessa ja sairaalassa, mutta ei loukkaantunut vakavasti, kiitos Herralle. Hän soitti kuitenkin minulle ensimmäisenä. Hän sanoi myös, että muuttaa kolmen tunnin ajomatkan päähän ja aikoo asua siskonsa luona. Tiedän, ettei sisko salli sitä toista naista sinne, joten uskon, että he ovat eronneet. Jumala tekee työtään. Mieheni soitti minulle takaisin, jotta soittaisin hänen vakuutusyhtiöönsä. Hän tarvitsee minua edelleen. Jumala tekee työtä hänen sydämessään!
Kalifornia, USA
Kiitän Herraa näistä meidän lauantain todistuksista ja miten ihmiset jakavat tarinoitaan ja kuinka Herra liikkuu heidän sydämissään ja heidän rakkaiden puolisoidensa sydämissä! Älä ikinä luovuta avioliittosi suhteen! Mikään ei ole Herralle liian vaikeaa! Älä unohda ylösnousemuksen sunnuntaita, jota juhlimme vähän aikaa sitten!
Charlyne

Tämän on toinen kerta, kun seison avioliittoni puolesta ja täytyy sanoa, että olen ihmeissäni Herrasta. Aloin heti seisomaan, kun Herra paljasti, että puolisoni jutteli jonkun kanssa. Valitettavasti avasin oven ja vihollinen pääsi hyökkäämään. Olen tehnyt parannuksen ja uskon, että Herra tekee työtään minussa ja eheyttää meidät. Nyt aviomieheni on kotona asuva tuhlaaja ja sanoo, ettei ole menossa minnekään. En näe tässä mitään järkeä, mutta en kysele mitään kysymyksiä, koska luotan Herraan. Tuhlaajani on todella rakastava ja nöyrä. Hän nukkuu edelleen aviovuoteessamme ja sanoo minulle joka päivä, että rakastaa minua ja on rakastunut minuun. Menen päivästä toiseen rakastaen, palvellen ja rukoillen tuhlaajani puolesta.
Florida, USA

Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Sananl 3:5-6