Lauantain todistukset

27.4.2024

Lauantain todistukset

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 6.4.2024)

Me odotamme hartaasti Herraa, hän on meidän turvamme ja kilpemme. Hän on meidän sydämemme ilo, hänen pyhään nimeensä me luotamme. Herra, tue meitä uskollisesti, kun me panemme toivomme sinuun.
Ps 33:20-22


Jumala on rakastavasti pitänyt minusta huolta suurissa ja pienissä asioissa näiden monen vuoden aikana. Tiedän, että Hän näkee minut ja puhuu aina minulle. Hän on antanut minulle töitä, palkankorotuksia, mahdollisuuksia, ylennyksiä, ja ihmeitä joka ikisenä päivänä. Olen ollut todella vaikealla, pitkällä tiellä, mutta Jumalan kanssa pystyn siihen. En luovuta, koska tämä on minun tehtäväni ja kutsumukseni. Hän on auttanut minua maksamaan asuntolainan, antanut rahat uuteen kattoon ja rahaa kodin ylläpitoon. Opettelen luottamaan ja olemaan huolehtimatta. Hän kasvattaa minua uusiin ulottuvuuksiin, antaa minulle kärsivällisyyttä ja luo uusia tapoja kasvaa.
(Pennsylvania, USA)

Kunnia Jumalalle, Hän on Kuningasten Kuningas. Korota Häntä, kun olet pohjalla. Saatana on tullut tuhoamaan sinut ja puhumaan sinulle valheita. Et näe mitään tapahtuvan, mutta kuitenkin rukoilet polvillasi. Odota Herraa, sillä Hän on Kaikkivaltias Jumalamme. Odotin monta vuotta, anellen aviomiestäni lähtemään, jos hän ei jättäisi aviorikoselämäänsä. Uskoin Jumalan ihmeisiin, mutta koska en nähnyt mitään muuttuvan, aloin epäillä. Jumala teki minusta kuitenkin vahvemman. Hän antoi minulle palan rakkauttaan, jotta jatkaisin aviomieheni rakastamista, vaikka hän satutti minua niin paljon. Ilman Jumalan armoa ja pyyteetöntä rakkautta en olisi voinut kulkea sen pätsin läpi. Jumala teki mahdottomasta mahdollista. Mieheni näki sen Jumalan naisen, jollaiseksi olin muuttunut, ja olemme olleet eheytyneenä nyt pari vuotta. Usko minua, se oli kaikki sen arvoista. Kunnia Kaikkivaltiaalle Jumalalle.
(Maryland, USA)

Oi Herra, Jumalani! Suurella voimallasi ja väkevällä kädelläsi sinä olet luonut taivaan ja maan. Mikään ei ole sinulle mahdotonta!
Jer 32:17


Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni. Koettele minua, katso ajatuksiini. Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle. Ps 139:23-24. Onko kulunut jo niin monta vuotta? Se, miten katson näitä vuosia, vaikuttaa siihen, miten minä elän ja kuinka muut näkevät Kristuksen minussa. Avioliittoni ei ole vielä eheytynyt, mutta opettelen edelleen pysymään Kristuksessa. “Se, kenellä on ainoastaan Jumalan tahto, löytää aina sen mitä etsii.” Mitä minä etsin? Omaa tahtoani vai Isäni tahtoa? “Itsekkyys on portti, jonka kautta sielu lähtee rauhasta; ja täydellinen antautuminen Jumalan tahtoon on se, jonka kautta se palaa.” “Älä lannistu virheistäsi; kun korjaat niitä, kestä itseäsi, niin kuin kestäisit naapuriasi.” “Totuta itsesi vähitellen ottamaan rukous mukaan kaikkiin päivittäisiin askareisiisi. Puhu, liiku, työskentele rauhassa, niin kuin olisit rukouksessa.” Siinä pohdittavaksi muutamia ihania sanontoja kirjoista, joita olen lukenut, kun pyrin tuntemaan ja tekemään Isän tahtoa! Hän on aina tässä ja odottaa että olisimme Hänen kanssaan! (Kanada)

“Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen.” Hes 36:26. Olen rukoillut paljon tätä raamatunkohtaa aviomieheni nimellä kuluneen eron aikana, mutta en ikinä ajatellut, että Jumala käyttäisi sitä minuun. Tänään aviomieheni tuli mukaan kahden lapsemme kanssa paikalliseen pääsiäismunajahtiin. Entinen toinen nainen oli siellä poikansa kanssa. Ja minulla oli kaikki hyvin! Ennen olisin lähtenyt pois, vatsaa vääntäen. Sain jopa mahdollisuuden hymyillä hänelle. Vain Jumala! Mieheni kysyi minulta vilpittömästi, oliko minulla kaikki hyvin, ja pystyin sanomaan kyllä. Sain kerrottua hänelle, että tämä on yksi niistä monista tavoista, miten Jumala on tehnyt työtään minussa ja muuttanut minua. Meidän ei tarvitse jäädä jumiin anteeksiantamattomuuden kuoppaan. Huuda avuksi Hänen nimeään ja Hän vastaa! Hän haluaa muuttaa meitä, kun seisomme ja odotamme.
(Oregon, USA)

Jumala antoi minulle ja lapsilleni kodin. Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukelle.
(Jamaika)

Näin aviomieheni ensimmäistä kertaa monen vuoden jälkeen, kun emme olleet pitäneet mitään yhteyttä. Herra antoi minulle profetaalisen unen kaksi vuotta sitten, että hän palaisi kotiin 2024. Näin hänet hänen isoäitinsä hautajaisissa. Olin aina ollut läheinen hänen kanssaan. Vuosien aikana minulla on ollut monta unta eheytymisestä, jossa hänen isoäitinsä kokoaa kaikki yhteen, mutta en ajatellut sen käyvän tällä tavalla. Mietin osallistumista hautajaisiin, mutta Jumala antoi minulle uudelleen ja uudelleen vahvistuksia, että menisin. Aviomieheni oli NIIN kiltti minulle; hän antoi minulle ison halauksen ja jopa kehui ulkonäköäni. Hän keskusteli kanssani todella aidosti. Meillä oli muutama hyvä hetki yhdessä. Hänen koko perheensä oli todella kiva minua kohtaan ja hän katsoi, miten lohdutin hänen vauvasiskoaan, jonka sain syliini hautausmaalla. Kaikkien noiden vuosien jälkeen kaikki vihollisen valheet, joita hän oli uskonut minusta, revittiin alas vain muutamassa tunnissa! En tiedä, mitä tapahtuu seuraavaksi, mutta uskon, että ovi on avautunut.
(Kalifornia, USA)

Hänen olalleen minä ripustan Daavidin huoneen avaimen. Hän avaa, eikä kukaan sulje, hän sulkee, eikä kukaan avaa.
Jes 22:22

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.