Lauantain todistukset

24.8.2024

Lauantain todistukset

Suomennettu: Saturday testimonies

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Kiittäkää Herraa, huutakaa avuksi hänen nimeään, kertokaa kansoille hänen suurista teoistaan! Laulakaa hänelle, ylistäkää häntä, kertokaa hänen ihmetöistään. Ylistäkää hänen pyhää nimeään. Iloitkoot kaikki, jotka etsivät Herraa! Turvautukaa Herraan ja hänen voimaansa, etsikää aina hänen kasvojaan.
1 Aik 16:8-11

Vaimoni jätti minut muutama vuosi sitten. Hän lähti tyttöjeni kanssa. Hän haki avioeroa ja lopetti yhteydenpidon, koska tyttäremme olivat vanhempia. Vähän ajan kuluttua minulla oli syvä masennus ja esikoinen lakkasi puhumasta minulle tuntemattomasta syystä. Vaimoni ja tyttäreni lakkasivat käymästä kirkossa. Jumala aloitti työnsä minun elämässäni ja selvisin masennuksesta ja painauduin Häneen, opiskelin Hänen Sanaansa, rukoilin ja paastosin. Antauduin täyteen parannuksentekoon ja antautumiseen. Rukoilen polvillani avioliittoni eheytymistä, jopa avioerossa. Jumala lupasi minulle sen eheytymisen. Vahvistuin rukoilemisessa vaimoni ja tytärteni puolesta päivittäin. Viikko sitten nuorin tyttäreni laittoi minulle viestiä yllättäin, ja pyysi minulta uutta Raamattua, jonka sitten hankin hänelle. Vanhin tyttäreni viestitti minulle tänään ja pyysi anteeksi ja haluaa taas olla elämässäni. Jumala pehmentää heidän sydämiään. Voin vain sanoa kiitos Jumalalle siitä, mitä Hän tekee!
(Texas, USA)

Aviomieheni tuli kotiin erämaasta muutama vuosi sitten. Emme ole vielä täysin eheytyneet, MUTTA eheydymme pikkuhiljaa joka päivä. Tämä on ollut suuri ja mahtava prosessi oppia kärsivällisyyttä ja rakkautta. Se mitä Jumala tekee meissä molemmissa ja mitä Hän tekee tuhlaajissamme, on jotakin paljon suurempaa, mitä inhimillinen ajattelumme voi suunnitella tai tehdä. Hän toimii tavoilla, joita me emme ymmärrä, mutta meidän pitää vain yksinkertaisesti luottaa, että se ON täydellinen suunnitelma! Seisominen uskossa Hänen viisaudessaan ja suunnitelmassaan tuo eheytymisen suhteisiin. Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä, niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella. Jes 55:8-9. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä… 1 Kor 13:4. Levätkää kaiken toivon Jumalassa, rakkaat odottajat!
(Pennsylvania, USA)

Kun aviomieheni on ollut poissa, hän on asunut toisen naisen kanssa. Tiedän, että hän on tukenut taloudellisesti häntä ja hänen tytärtään, vaikka hän ei ole auttanut omaa tytärtämme. Hän ajoi rekkaa ympäri USA:ta ja oli poissa pari viikkoa, eikä hänellä ollut juurikaan rahaa ruokaan tai hotelleihin. Sydämessäni tunsin Jumalan kehottavan minua tarjoamaan hänelle rahaa, mutta ajattelin, ettei se ole reilua, koska hän itse oli siinä tilanteessa, koska oli käyttänyt niin paljon rahaa toiseen naiseen. Kysyin häneltä kuitenkin lopulta, tarvitsisiko hän rahaa minulta ja hän sanoi, että kertoo minulle, jos tarvitsee. Kun lähdin kirkosta sunnuntaina, Pyhä Henki kehotti minua laittamaan 300$ hänen tililleen. Sanoin hänelle, että rahat ovat siellä, jos hän niitä tarvitsee. Kun tulin kotiin, tyttäremme löysi nimettömän kirjekuoren oveltamme, ja siinä oli 300$. Jumala on hyvä! Tämän lisäksi olen nähnyt, kuinka Jumala pehmentää hänen sydäntään. Tiedän, että Jumala toimii ja näen Hänen kirkkautensa Hänen ajoituksellaan.
(Oklahoma, USA)

Antakaa, niin teille annetaan. Runsas mitta, tiiviiksi paineltu, ravisteltu ja kukkurainen, annetaan teidän syliinne. Niin kuin te mittaatte, niin teille mitataan.”
Luuk 6:38

Tällä viikolla Jumala on vahvistanut raamatunjakeita minulle. Taas näin sen yhdessä vierailijan kirjoituksessa “Even if” . Rukoilin palavaa pensasta, kun olin lukenut tuon tekstin aiemmin. “Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä. Hepr 11:1. Jumala myös karsii oksia puista. Soitin sähköyhtiöön, koska taloon tulevien sähkölinjojen yllä oli iso oksa. He sanoivat tarkistavansa sen. Tänä aamuna oksa oli maassa takapihalla. Sähköyhtiö ei työskentele viikonloppuisin, mutta Kaikkivaltias Jumalamme työskentelee! Jumalalle, joka meissä vaikuttavalla voimallaan kykenee tekemään monin verroin enemmän kuin osaamme pyytää tai edes ajatella. Ef 3:20
(Wyoming, USA)

Jumala on hyvä! Olen edelleen myrskyni keskellä, mutta Jumala on hyvä. Herra on kääntänyt aviomieheni sydämen pois avioerosta. Olen nähnyt Jumalan täydellisesti sulkevan avioeron oven avioliitostamme ja perheestämme. Hän on ollut sen tiellä joka kerta, kun meillä oli oikeudenkäynti, ja tänään se hylättiin. Kiitos Herralle! Meillä on vielä matkoja jäljellä, sillä aviomieheni kamppailee riippuvuuden kanssa ja on tällä hetkellä vangittuna. Rukoilen ja pidän kiinni uskosta, että ihmeemme on tulossa! Juma kehotti OLEMAAN HILJAA. Tämä taistelu on Hänen ja uskon ja rukoilen eheytymisemme ihmettä.
(Georgia, USA)

Hän lopettaa sodat maan ääriä myöten. Hän särkee jousen, taittaa keihään ja polttaa sotavaunut tulessa. “Laskekaa aseenne ja tietäkää, että minä olen Jumala, minä olen korkea kansojen keskellä, korkea maan päällä.”
Ps 46:10-11

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.

Lue lisää todistuksia TÄÄLTÄ.